Inlägg: 1693008
Svarskommentarer
Sv: Imorgon presenteras ett nyförvärv!
ellis: Förlåt, men nu har jag tappat räkningen. Hur många inlägg har du skrivit där du beklagar dig över att en värvning inte blivit klar än?
Ditt tjat var precis likadant när vi inte hade värvat en center. Nu är Vrana på plats och hittills sett bra ut. Var det inte bra att Bengtzén hade tålamod där? Eller hade du även där föredragit en panikvärvning i april?
Ditt tjat var precis likadant när vi inte hade värvat en center. Nu är Vrana på plats och hittills sett bra ut. Var det inte bra att Bengtzén hade tålamod där? Eller hade du även där föredragit en panikvärvning i april?
+ 12
Vad tycker ni? Är det inte snart lika bra korrigera den här trådrubriken lite, med tanke på den omsusade backen som fortfarande lyser med sin frånvaro? Förslaget: "Nästa säsong pesenteras ett nyförvärv!"