Inlägg: 1693027
Svarskommentarer
Sv: Imorgon presenteras ett nyförvärv!
Swede9:
Någon skrev här att det skulle vara värdefullt att få in en tung, elak pjäs.
Jag håller med om att det saknas i dagens trupp SAMT i de senaste slutspelen och när det hettar till.
Någon som har någon aning om kring hur ledning gen resonerar!?
Någon skrev här att det skulle vara värdefullt att få in en tung, elak pjäs.
Jag håller med om att det saknas i dagens trupp SAMT i de senaste slutspelen och när det hettar till.
Någon som har någon aning om kring hur ledning gen resonerar!?
Nej, hoppas det blir nått bättre än så, helst en kille med väldigt hög lägsta nivå...