Inlägg: 1693133
Svarskommentarer
Sv: Imorgon presenteras ett nyförvärv!
Pettisbif: Har ni pengarna är det ju inge snack om att Salmela är det bästa tillgängliga. Han skulle höja ert lag avsevärt. Svindyr dock.
Cumiskey lär leta lag i NHL. Något kontrakt lär han nog hitta också.
Sv: Imorgon presenteras ett nyförvärv!
Pettisbif: Almqvist kan du stryka, för der första så är han svensk och för det andra sä är han dålig på att åka skridskor. Inget för bengtzén.
Skulle nästa gissa på Novak jag, han är tjeckisk och det verkar bengtzén gilla.
Skulle nästa gissa på Novak jag, han är tjeckisk och det verkar bengtzén gilla.
Anssi Salmela
Adam Almqvist
Filip Novak
Kyle Cumisky
Brendan Bell
Nån av dessa har jag en känsla av att det kan vara...