Inlägg: 1693174
Sv: Försäsong 2015
Tigerhjärta: oklart idagsläget om det är någon som kommer sända matchen men det borde dom hinna ordna innan fredagen :) Själv är jag på plats på fredagen och får kolla Cmore på lördagen ;)
+ 5
Svarskommentarer
Sv: Försäsong 2015
HappyX3: Fan är på Metallica på Lördag!!! Får spela in detta då, om någon ser att det sänds på fredag så lägg gärna ut det här är ni snälla.
+ 3