Inlägg: 1693211
Svarskommentarer
Sv: Försäsong 2015
Zappaholic: Yttrar inte mitt missnöje för att jag tycker det är roligt. Tycker det bara börjar bli rätt patetiskt att inte den där backen blir klar nån gång. Serien börjar om tre veckor ca. Och den här "långbänken" och dimridåerna från sportchefen gör att man funderar på om han verkligen har nåt "huvudspår" eller bara är nåt han går ut och säger. Kanske han i själva verket famlar i det tomma med den där Andersén-ersättaren när det drar ut så på tiden? Och du ska veta att det inte bara är jag som börjar undra.
+ 1
Sv: Försäsong 2015
Tycker det är konstigt att Salmela är klubblös, vågar man ens tänka tanken att han skulle kunna vara på Bengtzéns radar? Hade varit häftigt, en kille som drar publik utan tvekan!
+ 1
Så jävla tröttsamt att läsa dag efter dag efter dag efter dag...