Inlägg: 1693602
Sv: match på webben
Skrubben: förmodligen några unga killar som inte fick betalt. Tycker de var riktigt okunniga och oprofessionella
Svarskommentarer
Sv: match på webben
Chris11: Unga? De lät 40+ för mig. :p
Idag blir det väldigt intressant att se hur Brynäs agerar i back2back-möte. Totalt slutkörda eller orkar de spela på samma sätt idag igen? Glömde säga att försvaret såg bra ut igår med få misstag, jag minns bara en rejäl miss av Zanetti. Och sedan, finns bortaspöket kvar?
Idag blir det väldigt intressant att se hur Brynäs agerar i back2back-möte. Totalt slutkörda eller orkar de spela på samma sätt idag igen? Glömde säga att försvaret såg bra ut igår med få misstag, jag minns bara en rejäl miss av Zanetti. Och sedan, finns bortaspöket kvar?
+ 1