Inlägg: 1694048
Svarskommentarer
Sv: match på webben
Huge: "Huss: Så du har missat hela debatten (huruvida ev felaktig träning har varit orsaken, som en del hävdar) och vill bara säga att vi varit mer skadedrabbade än en del andra lag?"
Vilka har hävdat att det varit orsaken? Jag tyckte att det kunde vara en idé att undersöka OM det varit orsaken just för att Brynäs på senare så ofta drabbats av skador. Du som viktigpetter borde ju älska en sådan undersökning för då kan du slå dig för bröstet och påtala att nuvarande ledning aldrig någonsin kan förbättra något.
(Det är bara i efterhand man eventuellt kan konstatera att det varit så).
+ 7
Sv: match på webben
Huge: Absolut inte. Men du påstod att vi inte var det, så jag tog fram lite stats för att påvisa motsatsen. Men sen kan man se på statsen lite olika också, antingen har vi mer otur än andra lag eller så har vi mer återkommande skador som kan bero på felaktig träning eller andra orsaker.
Men när det är så otroligt mycket pengar involverade i ishockeyn nuförtiden så måste alla delar inom verksamheten skötas ytterst professionellt.
Men när det är så otroligt mycket pengar involverade i ishockeyn nuförtiden så måste alla delar inom verksamheten skötas ytterst professionellt.
+ 3
Nu får du tamejfan kravla dig upp ur det där diket... ;-)