Inlägg: 1694082
Svarskommentarer
Sv: match på webben
Huss: Håller med. Och det är väl inte osannolikt att Ollas blivit tillfrågad men tackat nej, just pga det du säger: han känner att han i första hand vill fokusera på att bli helt frisk, utan att behöva tänka på jobbet som assisterande.
Känns väl heller inte som nån big deal direkt, viktigare att rätt man bär C:et på tröjan utan att man behöver förringa jobbet som assisterande gör.
Avsåg väl dessutom mest att man överlag ska ta rykten med en nypa salt.
Känns väl heller inte som nån big deal direkt, viktigare att rätt man bär C:et på tröjan utan att man behöver förringa jobbet som assisterande gör.
Avsåg väl dessutom mest att man överlag ska ta rykten med en nypa salt.
Rödin var ett bra och roligt val som C men de flesta trodde nog på Enterfelt och Ollas som assisterande. Att Enterfelt föll bort kändes ganska självklart då hans skada ganska tidigt visade sig svårläkt, svårt att ha en A som sitter på läktaren fram till jul. Men Kilas före Ollas? Ja, jag vet spekulationer hit och dit men det är inte orimligt att Ollas föll bort för att han, liksom Enter, inte kommer kunna bidra på isen speciellt mycket pga efterhängsen skada.