Inlägg: 1694165
Sv: A proposito de nada
munkas: Det där är väl att Oscar Larsson lämnar ert J-20 för att ta plats i Northland College. Är killen ändå 20 år kan jag tycka att det ändå är vettigt att låta honom gå och istället låta någon yngre - större - talang ta plats.
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
J F K: Larsson är väl inte ens junior längre. Han hade inte blivit kvar i Brynäs oavsett, A-lagskontrakt knappast aktuellt.
+ 1