Inlägg: 1694211
Sv: A proposito de nada
Jeklund: Jo irro som 17 och Olden lär j va långt från att genombrott tyvärr. Kan han bli en startspelare i SHL någonsin? nä tveksamt ju
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Urk, det bara vattnas i munnen på mig när man ser all talang som glider runt och tränar med Brynäs. Bäckström, Järnkrok, Lindholm, Silfverberg, m fl... Tänk om de tagit ett år eller två off och kört med oss. Fattar ni hur vi hade tokdominerat?? Det hade ju inte heller gått nöd på dem pengamässigt.
😭😭😭
😭😭😭