Inlägg: 1694696
Svarskommentarer
Sv: Back
mattiaskarlgren: vart har han sagt att det ska in en defensiv? Det har jag missat isåfall.
De flesta spelare jag länkade är offensiva ja, men några av dem tvåvägsbackar vilket Bengtzén letar (enligt svaren han givit mig i sina mail). Så jag hoppas på en tvåvägsback som kan styra upp det i defensiven samt offensiven då vi fortfarande ska ersätta EKHOLM sen guldet -12.
De flesta spelare jag länkade är offensiva ja, men några av dem tvåvägsbackar vilket Bengtzén letar (enligt svaren han givit mig i sina mail). Så jag hoppas på en tvåvägsback som kan styra upp det i defensiven samt offensiven då vi fortfarande ska ersätta EKHOLM sen guldet -12.
Bz har ju vad jag förstått det tydligt sagt att en mer defensiv back ska in. Så de du länkat till kan vi ju nästan utesluta allihop.
En defensiv back är också helt rätt att försöka få tag på.
Ingen kritik mot dig, mer kul att se hur folk länkar till spelare som gjort en hel del poäng, men som vi säkert aldrig sett spela.