Inlägg: 1695368
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
I 11 av 12 perioder så tycks ju försvaret ha varit rätt tätt.
Bara 3 insläppta mål om man räknar 11 av 12 spelade perioder.
Det är de 4 insläppta i första perioden borta mot Leksand som
är plumpen i protokollet ("den 12 perioden").
+ 1