Inlägg: 1695441
Sv: A proposito de nada
Yoda Marklund: Hehe, ja jag kanske hade lite taskigt morgonhumör där. Men sedan dess har jag druckit kaffe och Brynäs slagit Örebro. =)
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Lämnar ytterigare en Deutsch?
Redigerad kommentar
Länkar:
Hans Abrahamsson på Twitter: "Adam Deutsch fick inte vara kvar i Brynäs. Nu hör jag att lillebror David, landslagsback i Småkronorna, också lämnar Bif. För spel i Modo."Eliteprospects.com - David Deutsch
Hans Abrahamsson på Twitter: "Adam Deutsch fick inte vara kvar i Brynäs. Nu hör jag att lillebror David, landslagsback i Småkronorna, också lämnar Bif. För spel i Modo."Eliteprospects.com - David Deutsch