Inlägg: 1696009
Sv: Imorgon presenteras ett nyförvärv!
Att hockeysnack var nedstängt idag kunde inte varit sämre timing 😁. Jävligt gött med denna värvning. Dels för att laget blir rejält förstärkt, men även för att täppa dit truten på alla svartmålare. Nu jäklar kör vi igång säsongen!
+ 15
Svarskommentarer
Sv: Imorgon presenteras ett nyförvärv!
Skrubben:
Salmela, worth waiting for... Eller hur olyckskorpar. ;)
Salmela, worth waiting for... Eller hur olyckskorpar. ;)
+ 4
Sv: Imorgon presenteras ett nyförvärv!
Det blev alltså Salmela! Fantastiskt. Perfekt för Bulans hockey. Grymt skridskostark och följer gärna med upp i anfallen. Att han kan spela omkring 25 minuter per match kommer också bli hur nyttigt som helst. Rutinen och meriterna är grymma tillskott till gruppen.
+ 9