Inlägg: 1696866
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Jobbigt när man som Starky-kritiker får vatten på sin kvarn. Nöjer mig med att konstatera att jag fortfarande hellre hade haft kvar Honken. Sandström given etta till premiären, givetvis.
+ 2
Sv: A proposito de nada
Wilson såg ju tacklingen komma, han VISSTE att han kom, och då vänder han upp ryggen. Då är det ingne utvisning när spelaren är medveten om att tacklingen kommer.
+ 1
rafalski: huvt i srppel se jag