Inlägg: 1696895
Sv: A proposito de nada
Brynäsgubbe: Oroväckande att Modo gör tre mål på så få chanser. Sen får ju Wilson skylla sig själv om han är så jävla korkad att han ger igen så där.
+ 2
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Zappaholic: Wilson kan aldrig någonsin åka på en femma där. Även om du trollar så måste du erkänna att den är tokfel. Men visst. Det var sjukt få riktiga målchanser. 0-0 har speglat matchen.