Inlägg: 1696905
Sv: A proposito de nada
Zappaholic: Experten som erkänner att han håller på Brynäs säger att porseland skulle haft utvisningen och att den på wilson är direkt felaktig borde säga en del.
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
J F K:
Haha men på vilket sätt är han mer expert än någon annan? Herregud. Med andra ord har Tomas Ros alltid rätt. Den enda experten i sammanhanget är väl på sin höjd domarna på isen, iaf relativt sett till övriga.
Redigerad kommentar