Inlägg: 1696945
Sv: A proposito de nada
Fantastiskt hur vissa fortsätter surra om att Starkbaum är en toppmålvakt i SHL. Ser helst inte att vi slösar bort för många matcher på att ge honom chansen att motbevisa. Strålar ju osäkerhet kring killen. Sprider returer som en sprinkler. Vi är mycket bättre än Modo i den här matchen men ska inte ha släppt in 3 mål.
+ 1
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
I övrigt är jag sjukt positiv, spelet ser lovande ut. Men Starky - bort!
+ 1