Inlägg: 1697037
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
honken21:
Det är ju fantastiskt. Du har ju löst gåtan till Brynäs totalt klappkassa försvarsspel de senaste säsongerna. Det är alltså Starkys fel? Osäkerheten han tydligen sprider hindrar alltså övriga medspelare på isen att göra ett ordentligt försvarsarbete? Intressant....
Det är ju fantastiskt. Du har ju löst gåtan till Brynäs totalt klappkassa försvarsspel de senaste säsongerna. Det är alltså Starkys fel? Osäkerheten han tydligen sprider hindrar alltså övriga medspelare på isen att göra ett ordentligt försvarsarbete? Intressant....
Johan Norrström: Vad jag menar är att det inte spelar någon roll hur många räddningar vår målvakt gör om vi släpper in 7. Osäkerheten i spelet, som i sin tur ledde till fler skott mot oss, bidrog han till stor del till. Det är min övertygelse.
Skön seger!!! Nu blir det en kall :-)