Inlägg: 1697624
Sv: A proposito de nada
Mittzon: Inte det minsta. Det är väldigt många som gör på samma sätt, men Salmela är väl den som hymlar minst om det. Han är en legoknekt, men en djävligt bra sådan.
+ 1
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Salmela är åtminstone ärlig. Det i sig tyder på bra karaktär. Det är mer än vad man kan säga om många andra spelare.
Sv: A proposito de nada
J F K: Hockey är ju ett yrke och det är väl bra att spelare faktiskt säger att den ekonomiska biten spelar in när de väljer klubb.
Inget att hymla med, som du skriver.
Inget att hymla med, som du skriver.
+ 1