Inlägg: 1697633
Sv: A proposito de nada
J F K: Era amerikanare är förmodligen i Ö-vik tack vare fiskemöjligheterna och kroglivet?
+ 8
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Mittzon: Det finns med all säkerhet de som fick bäst erbjudande pengamässigt av Modo, men jag vet att ett minst en även viktade in att spela med en polare (Whitney). Jag tror att ett par spelare gillade idén med en nordamerikansk coach efter att ha blivit behandlade lite sämre i KHL.
Jag ska inte säga att inte Salmela kan ha ändrat sig, men historiskt så har han bara värderat pengar. Live with it.
+ 1