Inlägg: 1697640
Sv: A proposito de nada
J F K: Och jag som tyckte det var naivt att påstå att Salmela kom till Brynäs för att få spela i en reklamfri tröja...
+ 1
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Vem fan bryr sig om vilka motiv Salmela har.. Spelare med äkta klubbkänsla kan du räkna snabbt i dagens läge.
Jag är dock glad att våra talanger fortsätter att blomma ut och att vi med gott samvete kan krydda med lite utländskt när det behövs.
+ 2