Inlägg: 1697959
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF-Malmö Redhawks den 17/9-15, PREMIÄR!!!!!!!!
Brynäslegenden: Bra jobb av Brynäs
Kan man inte få folk att komma självmant så torde detta få man ur huse
600 biljetter / match snyggar till snittet och höjer stämningen förhoppningsvis
Var väl en drive denna match också läste jag med 1000 gratisbiljetter ytterligare
Så nog kommer det vara lite folk på tribunen när kungen Salmela gör debut
Kan man inte få folk att komma självmant så torde detta få man ur huse
600 biljetter / match snyggar till snittet och höjer stämningen förhoppningsvis
Var väl en drive denna match också läste jag med 1000 gratisbiljetter ytterligare
Så nog kommer det vara lite folk på tribunen när kungen Salmela gör debut
Redigerad kommentar
+ 2
Sv: Brynäs IF-Malmö Redhawks den 17/9-15, PREMIÄR!!!!!!!!
Brynäslegenden: Ja, obegriplig vinkling av neggo-GD...
Varför blåsa upp detta med en sådan rubrik? Lockar ju inte direkt fler att leta sig uppåt Sätraåsen ikväll...
Tänkte samma som du: 5 000 sålda är i förväg en helt ok siffra. Säg en tusen till köper på plats, tror BIF brukar räkna med det. Då har vi en hemmapremiär på 6 000. Helt ok enligt mig med dagens mått mätt... Men här skall det klankas och neggas. Trist...
+ 7
Sv: Brynäs IF-Malmö Redhawks den 17/9-15, PREMIÄR!!!!!!!!
Brynäslegenden: målet är att bräcka Gefles publiksiffra senast!
Kopparjimmie: "bara 5000 sålda"
Det är en ganska bra siffra, premiärer drar aldrig storpublik och dessutom säljs troligtvis runt 1000 biljetter idag.