Inlägg: 1697979
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF-Malmö Redhawks den 17/9-15, PREMIÄR!!!!!!!!
SWEATT: Bertilsson verkar vara uppsatt som extraback ikväll. Det betyder säkerligen att han kommer få speltid.
+ 1
Sv: Brynäs IF-Malmö Redhawks den 17/9-15, PREMIÄR!!!!!!!!
SWEATT: Fy satan vad man längtar nu. Skulle åkt upp men frugan blev inkommenderad på jobb så det är bara att bita i det jävligt sura äpplet och stanna hemma med småkids som ska i säng tidigt och somna rekordsnabbt!!
5-1 till oss.
+ 3