Inlägg: 1698674
Sv: Färjestads BK - Brynäs IF 19/9-15
munkas: Sen håller jag med om att Porseland har underpresterat hittills. Sämre än väntat utan puck, där ändå Salmela och Pudas klarar sig bättre. Men också slagit bort några passningar för mycket. Förhoppningsvis bättrar det sig. Tur att han är relativt rutinerad och kommer fortsätta tro på sin spelstil. Det ska han göra!
Svarskommentarer
Sv: Färjestads BK - Brynäs IF 19/9-15
Härligt med hockey igen ikväll!
Dags för en riktig värdemätare idag! Håller bortaspelet? Jag tror på en tät, grinig och skitig match! Brynäs vinner med 3-1, sista målet i öppen kasse av Ollas!
FRAMÅT BRYNÄS!
Dags för en riktig värdemätare idag! Håller bortaspelet? Jag tror på en tät, grinig och skitig match! Brynäs vinner med 3-1, sista målet i öppen kasse av Ollas!
FRAMÅT BRYNÄS!
+ 1