Inlägg: 1699855
Sv: Djurgården - Brynäs 24/9-15
Kändes onödigt... Inget för Felix att göra på det målet. Irriterande men tror han behåller lugnet. Det här är vår match!
Svarskommentarer
Sv: Djurgården - Brynäs 24/9-15
honken21:
Att Brynäs ofta släpper in mål i slutsekunderna i perioderna är ju klassiskt Brynäs.
Att Brynäs ofta släpper in mål i slutsekunderna i perioderna är ju klassiskt Brynäs.