Inlägg: 1700023
Sv: Djurgården - Brynäs 24/9-15
Kollar lite på Modo–LHC, och påminns ännu en gång över hur skrattretande det är att majoriteten av landets "experter" placerat Övik före oss i tabellen. De är riktigt, riktigt usla både bakåt och framåt. Och inte bara idag. Jag tippade dem 13:e, och visst fan står jag fast med det.
+ 4
Svarskommentarer
Sv: Djurgården - Brynäs 24/9-15
Steenm: Alltså 1-9 i skott efter första perioden, 0-2 underläge efter 03:23 min, spel 5 mot 3 utan att vara nära. MODO ska vara glada att det bara står 0-2, 0-3 känns som mer rättvist.
Men kom ihåg! MODO är alltid bättre än Brynäs, även fast dom förlorar mot oss hela tiden.
Men kom ihåg! MODO är alltid bättre än Brynäs, även fast dom förlorar mot oss hela tiden.
+ 4
Sv: Djurgården - Brynäs 24/9-15
Steenm: Hopkoket från Ångermanland spelar kval, det är nog ett klokt tips. MODO tycker inte ens att vinst träningsmatcher har någon betydelse, fortsätter samma syn på hockey i seriespelet 😋
+ 2