Inlägg: 1700225
Svarskommentarer
Sv: Djurgården - Brynäs 24/9-15
Huge: Att läsa vad kappvändarna på Sveriges tidningar skriver är inte ens intressant. Skulle Brynäs torska två matcher så är vi återigen ett lag för den absoluta nedre regionen av tabellen.
När det gäller backarna så ser det mycket bättre ut. Men för att vända på ditt argument när det gått dåligt. "Herregud det har ju bara gått 3 matcher än" ;-)
När det gäller backarna så ser det mycket bättre ut. Men för att vända på ditt argument när det gått dåligt. "Herregud det har ju bara gått 3 matcher än" ;-)
+ 6
Och då blir ju backsidan för dessa personer helt plötsligt en styrka, där vi andra som hela tiden sett potentialen och styrkorna bara konstaterar det som vi redan känt till... :-)
Lite som när mediaexpertisen nu helt plötsligt börjar få upp ögonen för Brynäs, precis som om deras tidigare omdömen skulle ha varit nån sorts korrekt utgångspunkt och där man nu sitter och förvånas väldeliga hur fel man haft..
:-)