Inlägg: 1700801
Sv: Brynäsare i Nordamerika
Peja: Enligt EP så är han "nedplockad" till AHL men jag har tyvärr dålig koll. Men som sagt enlig EP så har dom förpassat honom till farmarligan.
Svarskommentarer
Sv: Brynäsare i Nordamerika
mattiaskarlgren: Otippat. Rättså vidrigt att bara ta en lagkapten för att sedan skyffla ner honom i AHL. Noll respekt för SHL-lagen. Hade varit fly förbannad om det inte var så att vi fick Salmela.
+ 4