Inlägg: 1700982
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Varför alla dessa huvudtacklingar? Det går ju inte en omgång nu för tiden utan en avstängd spelare... Den idag är ju rakt framifrån. Ingen blindside på nåt sätt. Där måste ju anfallande spelare vara beredd på en tackling? Det är väl det första man lär när man spelar hockey? Är det pga av att man tog bort tacklingar för ungdomar några år som de som spelar nu inte har det i ryggmärgen? Tycker det är många gånger "offret" kunde försvarat sig men allt läggs på den som tacklar.
+ 2
Jag tycker att Brynässupportrar ska anses vara vuxna och "bra" supportrar. Heja på ditt eget lag, men man behöver ju inte vara en skitstövel emot alla andra.
Jag känner ingen sympati för Modo som förening men bara för det behöver man ju inte sparka på dess supportrar. Hoppas det är fler än jag som tycker att supporterkulturen bör hållas på en vuxen nivå, vi har alla trots allt hockey som gemensamt intresse.