Inlägg: 1702249
Sv: A proposito de nada
Syns ju tydligt på slowmotion att Hedman går in med armbågen också, det är antagligen armbågen som träffar stenhårt på Entys arm och därför han skadar sig.
+ 1
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Nån ADMIN:
Hur fan kan jag ja blivit inloggad som Johan Halfvars - När jag har Lindström som nick?
Hur fan kan jag ja blivit inloggad som Johan Halfvars - När jag har Lindström som nick?
+ 6