Inlägg: 1710382
Svarskommentarer
Sv: Rögle BK - Brynäs IF 12/11-15
Davey85: Jag drar samma slutsats som du.
Det var mer en generell invändning mot de som utifrån repriser och i efterhand gnäller över att domarna missat det man själv sett på samma repriser.
Det är ju så urbota korkat att man tar sig för pannan.
Det var mer en generell invändning mot de som utifrån repriser och i efterhand gnäller över att domarna missat det man själv sett på samma repriser.
Det är ju så urbota korkat att man tar sig för pannan.
Sv: Rögle BK - Brynäs IF 12/11-15
Davey85: Domaren förklarar givetvis hur han upplever situationen och varför han inte tog en utvisning. Att han inte såg att det tog i huvuden är ju redan konstaterat.
Visst,vi VET inte vad han sa,men jag drar den slutsatsen och den känns sannolik.