Inlägg: 1710403
Sv: Rögle BK - Brynäs IF 12/11-15
kennys: Alla situationer man inte uppfattas av domarna på isen så är det bara och det är liksom en del av spelet.
Svarskommentarer
Sv: Rögle BK - Brynäs IF 12/11-15
{7225}: Alla situationer kan inte uppfattas såklart. Men det var tredje (?) gången denna säsongen en spelare blir avstängd i efterhand och Brynäs blir rånade på 5 minuters PP. Berglund,Skröder,Baranka,vet inte om jag missar någon.
Så domarna måste helt enkelt bli bättre på att bedöma situationerna.
Så domarna måste helt enkelt bli bättre på att bedöma situationerna.