Inlägg: 1711200
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
en sak som stört mig i alla dessa år är introt innan matcherna. Lite disco och årets Avicii-låt. Helt själlöst. Värdelöst. Ovärdigt.
Varför inte köra Ecstacy of gold samtidigt som gamla Brynäsare, levande och kamrater i himlen hyllas på jumbotronen samtidigt som publiken håller upp sina halsdukar. En sådan hyllning, till föreningens grandiosa historia vore mäktigt. Efter det kan spelarna komma in...
Varför inte köra Ecstacy of gold samtidigt som gamla Brynäsare, levande och kamrater i himlen hyllas på jumbotronen samtidigt som publiken håller upp sina halsdukar. En sådan hyllning, till föreningens grandiosa historia vore mäktigt. Efter det kan spelarna komma in...
+ 2
"Nr 1 är Micke Lind, nr 2 är Micke Lind, nr 3 är Micke Lind, nr 4.." osv. Sjukt fyndig :)