Inlägg: 1711614
Sv: Luleå HF - Brynäs IF 21/11-15
rafalski: Sluta gnäll på Porseland. Han har gjort 10 poäng på 19 spelade matcher. Helt ok för en back va? Visst han tog två utvisningar, men det gjorde Salmela nere i Malmö också. Då hörde jag inte dig säga "ta bort Salmela". Tagga ner gnället, Porseland är en bra back!
+ 3
Svarskommentarer
Sv: Luleå HF - Brynäs IF 21/11-15
Chris11: Gnäller precis så mycket jag vill. Ett hån mot Salmela att bli jämförd med Porseland.
+ 1