Inlägg: 1711897
Svarskommentarer
Sv: Luleå HF - Brynäs IF 21/11-15
Brynäsgubbe:Eller hur...? Vi har ju inte direkt vanan inne heller den här hösten, så det är extra tufft. Bara inte det blir nån vana nu...
Sv: Luleå HF - Brynäs IF 21/11-15
Brynäsgubbe: jag med. Blir förbannad. :) men som tur är så hade vi marginal till 4:an i tabellen inför matchen. Nu siktar vi på att 'sopa på FBK'!
+ 1