Inlägg: 1711964
Sv: Luleå HF - Brynäs IF 21/11-15
{6984}: Okej. Förstår inte var du vill komma. Det är per definition en 6-poängsmatch, ville bara säga det.
+ 1
Svarskommentarer
Sv: Luleå HF - Brynäs IF 21/11-15
Brynäsgubbe: Sen undrar man om det
finns belägg för att vi oftast förlorar sexpoängsmatcher eller om det är ett påstående taget ur luften.
finns belägg för att vi oftast förlorar sexpoängsmatcher eller om det är ett påstående taget ur luften.