Inlägg: 1712031
Sv: Luleå HF - Brynäs IF 21/11-15
Brynäsgubbe: De har tillsammans gjort EN poäng mer än vår förstakedja. Hmm "klart bättre"?
+ 1
Svarskommentarer
Sv: Luleå HF - Brynäs IF 21/11-15
Chris11: "De har tillsammans gjort EN poäng mer än vår förstakedja. Hmm "klart bättre"?"
Han har troligen studerat den kedjan mer än vad du har och lagt in både spelmässighet och produktion i sin värdering. Så var inte så extremt Brynäs-ögd. Vi har en riktigt bra förstakedja, men den är för den skull inte givet bäst i hela SHL
Han har troligen studerat den kedjan mer än vad du har och lagt in både spelmässighet och produktion i sin värdering. Så var inte så extremt Brynäs-ögd. Vi har en riktigt bra förstakedja, men den är för den skull inte givet bäst i hela SHL
+ 1
Sv: Luleå HF - Brynäs IF 21/11-15
Chris11: Lägger man till defensiven så är de bättre, någon i modoboken skrev att de varit inne på endast fyra vaklängesmål.
+ 2
