1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 779068 inlägg · 7967 ämnen

Inlägg: 1716616

Sv: Brynäs IF - Linköping HC 26/12-2015
honken21: Förvisso men jag ser inte det fula. Han utnyttjar ett läge där motståndaren stirrar puck. Han får skylla sig själv.

Svarskommentarer

Sv: Brynäs IF - Linköping HC 26/12-2015
Brynäsgubbe:
Kommentarer från matchen som jag var på live.

Starky - Kung idag!

Salmela - Märks vilken skillnad det blir på allt spel framför allt i pp!!
Carlsson - Herregud vilken talang!!

Pudas - Var väl inte direkt lysande idag. Rätt mycket kladd från hans sida. Men skrapa ändå ihop 2 ass idag, strongt!
Zanetti - Grymt stark i defensiven med en härlig lobb pass till Mannas 3-1 mål.

Kilström - Stabil som vanligt den här säsongen!
Sundqvist - Helt underbar att se Sunkan idag!! Vilken krigare...

Porseland - Dem få gånger han var inne på isen blev det farligt i defensiven dirket.. skänk bort han. Säsongens största gåta är för mig att han spelade i KHL förra säsongen....???

Rödin - Shls kung!! Outstanding
Scott - Vinner på tok för lite tekningar och alla hans skott satt rakt i magplattan på Rautio. Näää steppa upp Scott!
Brodecki - Nää det blev precis som jag förutspådde. Han är ju totalt under isen iår. Passar inte in med Rödda pch Scott... lyckades till och med träffa lhcs klubb blad när han i slutet skulle lägga in pucken i öppet mål.

Ollas - Stabil men fina uppåkningar!
Enterfeldt - Grym på teka och i BP. Stark runt och framför motståndarkassen. Kommer bli galet nyttig framöver!
Johnson - Var grymt bra och såg enormt spelsugen ut första halvan av matchen.. mattades av mot slutet.

Po.Westerholm - Han platsar inte längre när han går bort sig så som han så ofta gör i defensiven!! Helt skyldig till Lhcs ledningsmål då han bara stirrar puck... skrattretande!
Pa.Westerholm - Njaa. Okej insats inte mer. Borde gjort 4-1 efter att Olden frispelat honom i tredje!
Mannberg - Grymt kul att se Danne! Enormt snabb och spelskicklig! Nyttig i BP och snyggt mål. Grym värvning av Bz och Bulan!
Olden - Besitter grym speed! Jag tycker verkligen han bevisade för Bulan att han ÄR och förtjänar speltid tilö förmån för Ponta eller Adam!

Alcén - Måste nog säga att jag ger mig. Johan är enormt nyttig för vårat Brynäs. En riktig hockeykrigare!
Blomman - Växer och växer! Enormt kul att se hur Jacke spelar för tillfället!
Ölund - OK.

Ska tillägas att det var en grymt härlig stämning i rinken idag!! 7006 kottar!! Tumme upp

Sv: Brynäs IF - Linköping HC 26/12-2015
Brynäsgubbe: Håller med helt och fullt. Smart av Starkbaum, klantigt av motståndaren. Men att tydligt och medvetet söka en utvisning vill jag nog alltid hävda är motiverat att kalla för "en liten fuling".

Det är ju en typ av filmning när man förstärker en situation. Filmning = Fuling.

När en utespelare gör samma sak - inväntar en motståndare i fart och slänger sig vid kontakt, så blir det livat. ;-)

Starky är ju halvvägs till båset innan domaren hunnit höja armen. Haha!

Att tänka på innan du skriver inlägg:
- Vänligen notera och respektera Hockeysnacks regler.
- Moderatorerna kommer att vara extra uppmärksamma på regelbrott som personangrepp, olämpligt språkbruk (t.ex könsord) och hot.
- Personangrepp gäller inte bara andra forumanvändare utan även spelare, ledare, domare etc.
- Om en skribent skriver ett inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att få en varning.

- Om en skribent skriver flera inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att bli avstängd från att skriva i Brynäsboken under en viss tidsperiod.

- Om en avstängd användare återkommer under nytt användarnamn kommer det resultera i en permanent avstängning av det nya kontot.
- Om en skribent skriver fler än 5 inlägg under samma dag kan denne stängas av för spam om inläggsmönstret är av spamkaraktär.

- Motståndarfans som kommer in och hetsar under match kommer tilldelas matchstraff på en dags avstängning.

- Klagomål och ifrågasättanden om modereringen i gästböckerna skall inte förekomma på Hockeysnack och raderas omedelbart av tillgänglig moderator. Att bryta mot denna regel kan innebära avstängning från gästboken. 

- Moderatorerna ger alltid skribenterna chansen att editera inlägg i 5 minuter.

Sv: A proposito de nada
Välimäki presenterad!!! Härligt
  • 0x40-hv71logosvg.png Senast: Förlust mot HV71
    Monitor ERP Arena, 3-4 (0-1,1-2,2-0,0-1)