http://O
Inlägg: 1717297
Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF 30/12-15
Shit 18-4 i skott, kul att Greg äntligen får näta.
Länkar:
http://O
http://O
+ 4
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF 30/12-15
Brynäsgubbe: Kul match men Djurgården är luriga och Tellan bra. Ett andra mål vore skönt direkt i andra. Är Thoresen verkligen för bra för SHL?
Vi tar detta 5-1! Härlig stämning här måste jag säga!! Korv nu..
Vi tar detta 5-1! Härlig stämning här måste jag säga!! Korv nu..
+ 2