Inlägg: 1720873
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Men vad trött jag blir. Hur är det möjligt att få en skada på en bärande spelare och det på träning.
Lägg dessutom till de helt sanslösa domslut som straffat oss hårt så är det ju osannolikt mycket oflyt.
Modo snackar om att de har oflyt men detta är fan det värsta jag bevittnat.
Så jävla trist för Brynäs, fansen och för Rödin 😭
Lägg dessutom till de helt sanslösa domslut som straffat oss hårt så är det ju osannolikt mycket oflyt.
Modo snackar om att de har oflyt men detta är fan det värsta jag bevittnat.
Så jävla trist för Brynäs, fansen och för Rödin 😭
+ 2
Bara bryta ihop och komma igen. Visst, han är den bästa spelaren i laget. Men allt hänger inte på honom. Tror fortfarande på topp 6, det har vi material för. Bara att kämpa på!