Inlägg: 1720934
Sv: A proposito de nada
70 Rodrigues: Det här är så grymt det kan vara. Detta kan bara drabba Brynäs. Låter kanske simpelt och patetiskt, men nu tror jag vi åker rutschkana i tabellen och kan glömma topp-6 och en direktkvart i alla fall. Måtte Salmela komma tillbaka snart nu åtminstone. Men vi åker väl på flera skadesmällar kan man tänka. Usch, vilken mardröm. Fy fan!
+ 3
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Clarence: Tror laget fixar det här! Nu kommer någon annan få chansen att visa upp sig!
Krypa på dig, Rödda!
Krypa på dig, Rödda!
+ 3