Inlägg: 1720982
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
{7225}: Ja, det enda positiva med detta är att han nog kommer stanna hos oss nästa säsong.
Btw undrar jag när jag ska vakna upp ur denna mardröm. Första gången jag läste om skadan tänkte jag att det inte kunde vara sant. "Krockat på träning??? Nej, nej. Vakna upp ur mardrömmen nu. Ett totalt osannolikt mål mot Örebro i baken, och nu det här... Väck mig!!!!!"
Btw undrar jag när jag ska vakna upp ur denna mardröm. Första gången jag läste om skadan tänkte jag att det inte kunde vara sant. "Krockat på träning??? Nej, nej. Vakna upp ur mardrömmen nu. Ett totalt osannolikt mål mot Örebro i baken, och nu det här... Väck mig!!!!!"
+ 6
Denna säsong kommer aldrig tillbaka, kanske han inte kommer att dominera som han gör nu igen, kanske Brynäs blir ett svagare lag nästa säsong och sist men inte minst, kanske kommer han aldrig någonsin att få chansen att få ett envägskontrakt i NHL......