Inlägg: 1721458
Sv: A proposito de nada
{7225}: Vi var tillräckligt bra för att någon av Salmela eller Rödin skulle avgjort matchen. Men... ja du vet...
+ 2
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Ligger och funderar på varför jag känner så mycket mer frustration kring hockeyn i år jämfört med förra trots att säsongen hittills är bättre. Känner mig nämligen extremt hockeytrött just nu, och det har i princip aldrig skett förr.
Kan bara tänka mig att det är för att förväntningarna blivit så mycket högre i och med framgångarna. Förra året var förlusterna väntade men i år blir besvikelsen desto större när det går emot för Brynäs har potentialen att vinna mot alla lag, men så kommer dessa skador som ett brev på posten.
Kan bara tänka mig att det är för att förväntningarna blivit så mycket högre i och med framgångarna. Förra året var förlusterna väntade men i år blir besvikelsen desto större när det går emot för Brynäs har potentialen att vinna mot alla lag, men så kommer dessa skador som ett brev på posten.
+ 4