Inlägg: 1724655
Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF 2/2-16
Zappaholic: Jag nämnde alla spelare som är gjorda av socker😂😂😂😂
+ 1
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF 2/2-16
70 Rodrigues: Hade Brynäs backar agerat som Modos gjorde vid 1-4 tror jag Bulan och Sjödin avlidit.
+ 5
Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF 2/2-16
70 Rodrigues: Jaha. Då missförstod jag dig😃👍.
Modo är ju inte alls ofarliga i anfallszonen, men de är ofantligt usla i egen zon.
Modo är ju inte alls ofarliga i anfallszonen, men de är ofantligt usla i egen zon.