Inlägg: 1724831
Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF 2/2-16
OveForShow: ok, senaste regeltolkningen är den att man får göra mål med handsken. Inför matchen var det inte tillåtet men allt kan tydligen hände vid en videobedömning. Utom att domslutet går till Brynäs fördel då.
+ 6
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF 2/2-16
Ska vi gissa att 4-4 kommer 20:01 men döms som mål ändå?
Ger det ens pengarna tillbakas?!
Ger det ens pengarna tillbakas?!
+ 8