Inlägg: 1724928
Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF 2/2-16
Brynäsgubbe: Skandal att målet blir godkänt,jämför detta med Mannbergs bortdömda mot Dif så inser man snabbt att det helt saknas en röd linje i bedömningar. Det får inte gå till såhär...
+ 13
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF 2/2-16
Davey85:
Det måste till en enklare bedömning... antingen godkänn allt, eller godkänn inget. Måste ju på sikt bli rättvisare, det dom håller på med nu är en ren parodi. Om det verkligen sitter gamla spelare o deltar i detta så borde dom skämmas!
Det måste till en enklare bedömning... antingen godkänn allt, eller godkänn inget. Måste ju på sikt bli rättvisare, det dom håller på med nu är en ren parodi. Om det verkligen sitter gamla spelare o deltar i detta så borde dom skämmas!
+ 6