Inlägg: 1724939
Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF 2/2-16
Precis slutat jobbet...verkar som om situationsrummet har levererat idag igen?? Underbart med 3 poäng oavsett!
+ 2
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF 2/2-16
Kopparjimmie! !!! Snälla fixa ihop en video med alla videogranskningar som Brynäs varit med om den här säsongen. Sen med text visa vilka situationer som det dömts mål på och vilka som dömts bort. Sen kanske ställa situationerna jämte varandra så man verkligen kan se skillnaden på bedömningarna. Sen delar vi alla den här videon på Facebook, Twitter, ja överallt.
+ 5