Inlägg: 1728325
Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF 20/2-16
ellis: Bändningen hade kommit om vi inte blivit bortdömda...pinsamt uppenbart med domarnas agenda.
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF 20/2-16
{7225}: Känns fel att lasta domarna för den här förlusten. Trots att vi gick ifatt så kändes Djurgården ett nummer för stora.
Blomqvist bra men annars jämngrått.
Dags för Starkbaum nästa match.
Blomqvist bra men annars jämngrått.
Dags för Starkbaum nästa match.
+ 3
Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF 20/2-16
{7225}: Enbart utnött blaj skylla på domarna hela tiden. Vi har ett icke-bra lag, erkänn det istället.
+ 4