Inlägg: 1728339
Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF 20/2-16
ellis: sluta skyll på domaren!! Vi hade tex 3 pp och dif hade 1. Inse att Vi inte är bra nog. Värdelös coaching av Bulan som jagbför övrigt börjar bli jävulskt trött på. Hur fan tänker han kring dessa:Pudas, Mannberg, Terry, Brodecki, Greg på tek i slutet, Blomman i fjärde, Olden.... herregud laget skulle vinna fler matcher med en läktar coach. Sopa, sopor allihopa!! Skönt att få ledigt snart. "Salmela och Bertilsson närmar sig comeback" HA HA HA HA HA. ETT RUSKIGT GÄNG LALLARE
+ 3
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF 20/2-16
Pettisbif: och du är ett föredöme för hur supportrar ska uttrycka sig. ..
+ 4